Sales Support Specialist
pracoviště Třebíč
Dali jsme si za cíl nahradit v dílnách a továrnách autogen naší indukcí.
Chcete nám s tímto úkolem pomoci?
- Láká vás role, kde se kombinuje komunikace se zákazníky, administrativa i podpora obchodu?
- Jste pečlivý(á), spolehlivý(á) a samostatný(á)?
- Máte chuť se učit a posouvat se v prostředí moderní technologie?
Pak jste náš člověk!
Náplň práce:
- Poskytovat administrativní a organizační podporu obchodnímu týmu se zaměřením na zahraniční trhy.
- Komunikovat se zahraničními zákazníky a partnery v angličtině – e-mailem i telefonicky.
- Vyhledávat nové obchodní příležitosti a partnery v zahraničí.
- Připravovat cenové nabídky, objednávky, smlouvy a prezentace pro zahraniční klienty.
- Evidovat a spravovat obchodní dokumentaci v ERP/CRM systému (K2).
- Pečovat o svěřený region, sledovat plnění obchodních plánů a pravidelně reportovat výsledky.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zajímavou a perspektivní práci v rozvíjející se české technologické firmě
- Kvartální odměny a 13. plat
- Sick days
- Příspěvek na stravování
- Multisport karta nebo Flexi pass
- Finanční příspěvek při životních událostech (narozeniny, svatba, narození dítěte, odchod do důchodu)
- Podpora od zkušených kolegů a následně možnost profesního růstu
- Firemní akce a teambuildingy
- Občerstvení na pracovišti
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání (výhodou obchodní nebo ekonomický směr)
- Znalost anglického jazyka mluvenou i písemnou formou (další jazyk výhodou)
- Zkušenosti z obchodu nebo zákaznické podpory
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Znalost práce na PC (zejména pokročilá znalost MS Excel a CRM nástroje)
- Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
Kdy, kde a jak se k nám můžete přidat:
Nastoupit můžete ihned, případně se na termínu můžeme domluvit. Vaší pracovní základnou bude kancelář v Třebíči.
Pokud chcete být součástí našeho obchodního týmu, zašlete nám svůj životopis (PDF nebo DOC) na a.dufkova@dawell.cz nebo využijte formulář níže.
Těšíme se na Vaši odpověď!


