Asistent/ka R&D
pracoviště Brno
Dali jsme si za cíl nahradit v dílnách a továrnách autogen naší indukcí.
Chcete nám s tímto úkolem pomoci?
- Máte rád(a) výzvy a dynamické pracovní prostředí?
- Víte, jak efektivně komunikovat?
- Máte zkušenosti s agilními metodikami?
- Chcete být u zrodu unikátních produktů od první myšlenky až po jejich prodej do celého světa?
Pak jste náš člověk!
Náplň práce:
- Zajištění chodu a administrativní agendy oddělení výzkumu a vývoje (fakturace, objednávky, zajištění školení, správa vozového parku, jednání s dodavateli, úřady a ostatními odděleními společnosti)
- Podpora efektivního a kreativního pracovního prostředí pro zvýšení výkonu týmu
- Koordinace a podpora agilního týmu, aby pracoval efektivně
- Řízení agilních meetingů, zápisy z jednání, evidence a sledování úkolů
- Dohled nad harmonogramem a rozpočtem projektů, reporting
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práce v malém týmu
- Prostor pro seberealizaci a uplatnění vlastních nápadů
- Individuální i týmové bonusy a 13. plat
- Flexibilní pracovní doba a 29 dnů pracovního volna
- Příspěvek na stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Firemní akce a teambuildingy
- Vlastní parkovací místo
Co od Vás očekáváme:
- Výborné organizační a komunikační dovednosti
- Schopnost vést a motivovat tým k dosahování cílů
- Proaktivní přístup a schopnost prioritizovat
- Praktické zkušenosti s rolí Scrum Mastera výhodou
Kdy, kde a jak se k nám můžete přidat:
Předpokládaný nástup leden 2025, případně se na termínu můžeme domluvit. Vaší pracovní základnou bude kancelář v Brně.
Pokud sdílíte naše nadšení pro vývoj a hledáte práci, která Vám bude dávat smysl, zašlete nám svůj životopis (PDF nebo DOC) na a.dufkova@dawell.cz nebo využijte formulář níže.
Těšíme se na Vaši odpověď!