Asistent(ka) obchodu
pracoviště Třebíč
Dali jsme si za cíl nahradit v dílnách a továrnách autogen naší indukcí.
Chcete nám s tímto úkolem pomoci?
- Máte zkušenosti s administrativní podporou obchodního týmu?
- Jste pečlivý(á), spolehlivý(á) a samostatný(á)?
- Máte zkušenosti s přípravou a zpracováním obchodních nabídek a smluv?
Pak jste náš člověk!
Náplň práce:
- Administrativní podpora obchodního týmu (příprava nabídek, smluv, podkladů, ceníků a propagačních materiálů)
- Komunikace se zákazníky a dodavateli – telefonicky, emailem i osobně
- Koordinace služebních cest a spolupráce na organizaci účasti na veletrzích
- Správa a aktualizace databáze zákazníků a partnerů
- Komunikace s výrobou, logistikou a účetním oddělením pro zajištění hladkého průběhu zakázek
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zajímavou a perspektivní práci v rozvíjející se české technologické firmě
- Kvartální odměny a 13. plat
- Sick days
- Příspěvek na stravování
- Multisport karta nebo Flexi pass
- Finanční příspěvek při životních událostech (narozeniny, svatba, narození dítěte, odchod do důchodu)
- Podpora od zkušených kolegů a následně možnost profesního růstu
- Firemní akce a teambuildingy
- Občerstvení na pracovišti
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání (výhodou obchodní nebo ekonomický směr)
- Znalost anglického jazyka na úrovni B1
- Zkušenosti z obchodu nebo zákaznické podpory
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Znalost práce na PC (zejména pokročilá znalost MS Excel)
- Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
Kdy, kde a jak se k nám můžete přidat:
Nastoupit můžete ihned, případně se na termínu můžeme domluvit. Vaší pracovní základnou bude kancelář v Třebíči.
Pokud chcete být součástí našeho obchodního týmu, zašlete nám svůj životopis (PDF nebo DOC) na a.dufkova@dawell.cz nebo využijte formulář níže.
Těšíme se na Vaši odpověď!